多謝,以及下輩子別當狗喔!沒那麼幸運的‧‧‧‧‧‧

In 小編的話, 犬崎舞風

朋友,十六年來真的非常感謝。希望你真係開開心心咁去,唔好再掛住我地。回想你由第一次入門口縮埋一舊仲以為你係跛既,畀單車碌過都死唔去,直至第一次講大話等等…都好似好快咁過去。話咁快就講再見,唔好掛住我地一家就得啦。

十六年來陪住我成長真係非常多謝,由細開始你已經陪住我,令我既童年唔再孤獨。多謝你睇住我細個犯錯,仲有就算點唔開心你都黎安慰我。除咗多謝,就只可以講句…我愛你。

不過講食你都已經好好啦大佬!人有幾可食既野你都食過,又神戶牛,又澳洲黎既新鮮無花果,你有賺啦!

我都知我地欠你好多,屋企成日都冇人,就好似今日我又唔早D返去,好對唔住!

多謝你堅持到我地可以見到你最後一面,你真係好叻仔!

以前抱去獸醫張檯你都係震到阿媽都唔認得,今次擺上檯你就擺尾就知道係時候講再見。

雖然真係唔捨得,不過老豆話係時候畀你走既時候你o係度笑就算啦!仲有阿!

有幾可有狗好似你咁就算人凍到死都要畀個暖爐你用吖!下次唔好再做狗啦,唔好咁好彩嫁啦!最後我真係只可以講…「再見啦,朋友。」

You may also read!

hololive 4th fes. Our Bright Parade Day2 Setlist速報!

【活動】 hololive 4th fes. Our Bright Parade Day2 Setlist速報! 一連兩日hololive SUPER EXPO 2023和hololive 4th fes. Our Bright Parade演唱會完滿結束! 按下面連結有完整Setlist! (more…)

Read More...

hololive 4th fes. Our Bright Parade Day 1 完滿結束!Setlist公開!

【活動】 hololive 4th fes. Our Bright Parade Day 1 完滿結束!Setlist公開! 一連兩日hololive SUPER EXPO 2023在幕張展覽館舉行,同時亦是hololive 4th fes. Our Bright Parade演唱會的Day 1!這次亦是6期生首次參與的hololive fes.!除各成員的原創歌之外,亦有很多大家期待的翻唱歌!按下面連結有完整Setlist!

Read More...

GRANRODEO 15週年紀念年活動延長宣言,新碟發售&巡演開催決定!

本日迎來結成15週年的GRANRODEO宣佈將延長紀念年活動,受到新冠肺炎疫情影響而中止及延期的「飯塚昌明 ANNIVERSARY LIVE “e-XPO 2020″」以及「GRANRODEO 15th ANNIVERSARY FES ROUND GR 2020」將會於明年2月舉辦;而在3月10日GR亦將發行第2張迷你概念專輯,並決定舉行巡演「GRANRODEO LIVE TOUR 2021」。 (more…)

Read More...

Leave a reply:

Mobile Sliding Menu